19 Eylül 2012 Çarşamba

ADNAN OKTAR VOLUME II




Oy severim ben sizi.

Kedi canınızı sizin..



Malum şahıs hakkında konuşmadan önce sizlere, her neye inanıyorsanız, ona sahip çıkın demek istiyorum ciğersizler.


Bu, herşey olabilir. Aşk da olabilir, sevgi de, nefret de, bir din de olabilir. Ama inandığımız şeyler, uğrunda savaşmaya değer şeylerdir canlar.


'' İnsan, inandığı şeyler için savaştığı sürece insandır.'' demişti Jim Garrison. Hani şu Kennedy suikastini tek araştıran savcı.

Başarmaya İnanmak...
Hiçbir şeye inanmayan bir insan, uğrunda yaşayacağı veya öleceği hiçbir şeyi olmayan insandır. Tabi ateist arkadaşlar zıplamasın hemen oturduğu yerden, ateistsin diye sevgiye veya saygıya da mı inanmıyorsun arkadaşım?


Şu koca dünyada, bir tek kişiye küçücük de olsa yardım etmenin, insana verdiği o mutluluk duygusuna da mı inanmıyorsun?


Buna da inanmıyorsan sen hayattan ümidin kesmiş ve gece ile gündüz arasında sadece nefes almakla meşgul olan bir sığırsın zaten arkadaşım. Hiç kusura bakma yani.


Bu hayat hiçbir zaman  ''ye,iç,yat'' yeri değil ciğersiz.


Size  ''inanın''  diyorum canlar, size  ''inanmayı''  tavsiye ediyorum. Bunun ne olacağı sizin elinizde, isterseniz gidin uzaktan kumandalı arabaya veya paketi açılmamış tuvalet kağıdına inanın.

Geri dönebileceğine inanmak...
Çünkü insanı hayatta tutan şey, atar damarlarınızda dolaşan kan değil, uğruna yaşayacağı veya öleceği bir idealdir.

Konuyla alakasız ama çok tatlı diye koydum ehehe

İşin latifesi bir kenara en azından saygıya inanmak, insan olmanın borcudur bence.


Neyse, bu kadar duygusal konuşma ve iç yanma yeter gadasını aldıklarım. Şimdi biraz da kızgınlık ve nefret adına yazmak istiyorum, ki bu da zaten yazının başlığını ve konusunu içeriyor.


Benim gibi oturduğu yerden bir takım şeyler gören ve bunu göstermek isteyen arkadaşlarımın başlarına gelenlerden dolayı kızgınım ve nefret ediyorum ciğersizler.


Ve inandığınız şeylerle oynamak isteyen insanlara asla prim vermeyin. İnsanı kontrolden çıkarmak da, kendi kontrolüne almak da inancını sarsmakla olur..


Bu konu üzerinde konuşurken bir de Adnan Oktar'ı konuşmak gerekir.


Ya şu adamdan bahis açılınca kelimeler kifayetsiz kalıyor yemin ederim. Bazen söyleyecek hiçbir şey bulamadığım için sadece el kol hareketleri yapıyorum yani.


Fakat bu şahsın itikat meselesi bizim konuşacağımız iş değil. İtikat, kişiyle Allah arasında olan bir mevzudur. Benim konuşacağım konu kendisinin Mehdi olduğuna inanmadığım konudur. Keza kendisi de  ''Ben Mehdi olduğumu iddia etmiyorum''  diyor. Bu konuda hem fikiriz bence hehe.


Fakat ben, bu adamı çözdüm hacı. Hatta sizlere bu yazıda bu adamın yaptıklarının sebep ve sonuçlarını açıklayabilecek derecede çözdüm. Zira dikkatli bakan herkesin çözebileceği bir şey aslında, elektriği bulmak gibi bir haz vermiyor yani onu şimdiden söyleyeyim ehehe.


İnsanın Mehdi olduğuna inanması onu kafir falan yapmaz. Aksine Mehdi olduğuna inanmak veya bunu istemek İslam'a hizmet etme isteğinin bir tezahürü olsa gerek diye düşünüyorum.



Ben önce kısa olarak sevgili Adnan' ın  şeceresi ile ilgili birkaç yorum yapmak istiyorum canını yediklerim.

Hakkında konuştuğumuz adamın kim olduğunu bilelim di mi..


http://adnanoktarkimdir.com/



falan filan ,
ve ;

Hmmmm.


Olum iki çay söyle ha buraya.


Meğer bizim sevgili Adnan Hz. Ali' nin, Hz. Davut' un soyundan geliyormuş lan. Çok afedersiniz o zaman, biz eşşeklik ettik. So sorry yani.


(Sabri vurdu, taç)



Şimdi sevgili Adnan' ın bu soy ağacına yönelik çok geniş kapsamlı bir yorumum var, yapacağım bu yorum birçok şeyi özetler zaten, yorumum şu ;


'' Ahaha ''


Zaten ben de Kanuni Sultan Süleyman' ın babasının oğluyum. Hatta anne tarafından Messi, baba tarafından da Cristiano Ronaldo ile akrabayım, ve bir de Michael Jackson' la kan bağımız olduğu söylenmekte bizim evde, tip olarak da David Beckham, Chad Michael Murray ve Brad Pitt karışımı bir şeyim hehehe.



Lakin burada benim dikkatimi çeken bu palavranın Hz. Davud' a atfedilmesi. Yani Museviliğin peygamberi olarak kabul edilen peygamber.



Aynı zamanda sevgili Adnan anne tarafından da yahudi imiş.

İnsan yahudi olabilir, zira kişinin yahudi olması onu ne aşağılama sebebidir, ne de yaptığının ardında bir şey arama sebebidir. Keza benim burada bu konudan bahsetme sebebim ve maksadım bu değil.
Aksine malum şahsın söylediği gibi Hz. İsa, Musa, Süleyman ve Davud'un soyundan gelmek elbette bir gurur vesilesidir.


Bakın bu videoda da, bunu epey bir dillendiriyor. Tabi yanındaki taş bebekler de oraya buraya ağızlarından salya sümük saçarak kahkaha fırlatıyor ve sevgili Adnan pompalamaya başlayınca da  ''inşallah maşallah''  moduna giriveriyorlar.


Hmmmm, yine ilginç bir video.



Burada dikkatimizi çekmesi gereken konu şu canlar ;

Neden yahudilere bu denli merhamet?

Şuan tüm insanlığı sömüren, katleden onlar değil mi?


Yani Kur'anı- Kerim' de lanetlenmiş ve sonsuza kadar da lanetli olarak kalacak bu toplum için beslenilen bu aşkın nedeni ne?


Sonuçta bir din adamı olarak çıktın karşımıza. Dünyadaki yahudi zulmünü de konuşmak gerekir bence.



Bir düşünün.


Aklıma gelmişken bir olaydan bahsetmeyi yerinde buldum ;


Cübbeli Ahmet Hoca geçmiş yıllarda hapisteyken, iki kişilik hücresine bir hücre arkadaşı gelir, bundan sonra o hücreyi paylaşacaklardır. Ve bu hücre arkadaşı bir yahudi hahamdır. Ne tesadüfse, bizim Cübbeli Ahmet Hoca'yla aynı hücreye, aynı zamanda düşer.

Sonra bu haham emmi, bizim Cübbeli hocaya  ''gel bizimle anlaş, Yahudilerin aleyhindeki ayetleri okuma, yahudi aleyhinde konuşma, bizimle diyalog içinde ol, sana şu imkanları verelim bu imkanları verelim, seni en ünlü hoca yapalım. Bak  falanca hoca  bizimle anlaştı, şimdi şöyle güçlü böyle güçlü.

Amerika'ya biletini bile almış bu haham emmi yani o derece.



''Peki Cübbeli hoca kabul etmiş mi?''


Kabul etseydi hakkında o kaset iddiaları çıkmazdı ve şuan hapiste olmazdı di mi concon?



Ve sakın beni burada birilerinin avukatlığını yapmakla itham etmeye falan kalkmayın, herkes biliyor yanlış konuşan herkese giydirmekten hiç çekinmem. Benim için doğru söyleyen kişinin dini, dili ve ırkı yoktur ciğerler, varsa zaten orada bir de terslik mevcuttur. Zira doğru, bir insana atfedilmez.




Cübbeli Ahmet Hoca' ya gelince de, onun kimlerle arasında bir sürtüşme olduğunu herkes biliyor sanırım.

1. Adnan Oktar
2. Diyalogçular


Birden en popüler tv programlarına çıkan ve çok büyük bir kesimde hayranlık uyandıran, milletin sempatisini kazanan ve de Adnan Oktar ile diyalogçulara karşı sözünü hiç esirgemeyen bir adam kendisi.

İzlenme oranları onunla bir anda iki katına çıkıyor.


Sonra, ne tesadüftür bilinmez, birden bire bir kaset olayı ortaya çıkıveriyor, tüm medya kollarına bu kaset posta yoluyla isimsiz olarak servis ediliyor.


Hmmm.
Bu da ilginç şimdi.



Ayrıca böyle bir suçu kimsenin üzerine bulaştırmak haddim de değil. Fakat elimde belgem olsa kimseyi tanımam, bilirsiniz.

Şimdi bana da dava falan açar sevgili Adnan, o yüzden söyleyeceklerimi dava açılamayacak şekilde söylemeyi tercih ediyorum, ama taviz vereceğim manasında değil tabiki bu.

Çünkü aleyhinde olan her yazıya veya siteye dava açabilecek bir adam bizim sevgili Adnan. Zira youtube'daki her hakaretvari yoruma dava açtığından savcılık iş yapamaz duruma geldi şuan.

Sonra,

Bizim bir numaralı ünlülerimizin bile yüz yüze görüşemediği insanlarla, nasıl oluyor da bu adam görüşebiliyor onu da anlamış değilim anasını satayım.

Bizim Kabala' cı Madonna teyze, İslam'a hizmet edecekmiş.
Bu Madonna mı İslam'a hizmet edeceiğimiş la yoğusa?
Ahahahahahahahahahahaaa.
Bu mudur la 
Lan gene güldürdün beni, haylaz seniiii.


Tabi bu tür Müslümanlık anlayışından ne bekleyecen hacı?


Sanırım Mehdi olarak, moda anlayışını da değiştirmek lazım gelmiş panpalar. Mehdi dediğin kaliteli giyinir di mi sonuçta ehehe.
Adnan' ın Melekleri
Sanarsın kadınlardan oluşan bir suikast grubunun lideri herif. Bu ne lan?

İslam'a aykırı ne varsa bu adamın etrafında toplanmış anasını satayım lan. Çok sert.


Şu kadına bakıp da aklına dini bir duygulanma gelen vağ mı lan ehehe


Olum bu gadunlar normal mi lan?
Koskoca Mehdi' nin şu tür kadınlarla ne işi ve ilgisi olduğu da ayrı bir soru işareti lan. Veya Mehdi öğrencisinin... Yani bu kadınlar öyle sokaktan geçen sıradan kadınlar değil yani, etine buduna dolgun, suratlara badana yapılmış, bir o kadar cilveli ve işveli, az biraz naif, epey şehvetli, günümüz sapık ergenliğinin ağzından salyalar akmasına sebep verecek yabancı kızlar bunlar.

İlginç olaylar yani bunlar.

Bir Müslümanın düşmemesi gereken bir durum bu bence. Bu tür kadınlarla birlikte anılmak yani.

Uçan Mehdi 
Lan yaşın gelmiş 55' e, senin neren Mehdi olacak bu saatten sonra?  demişti Cübbeli Ahmet Hoca.

Mehdi'lik yaşı 40 benim bildiğim..


Aslında Ednan bey yahudi olabilir, Türkiye medyasında elini atsan yahudiye çarpıyor zaten, fakat Ednan' ın soyu Hz. Davut'a uzanıyormuş, işte bu bana inandırıcı gelmeyen taraf.


Ben benim dinimi yanlış anlatan insanlara karşı, kendi dinimi müdafaa etmeyi görev bilirim. Sadece ben değil, cümle İslam alemi için bu böyledir.



Adnancığın bir de programında, hakkında çıkan tüm aleyhte şeyler için bi dalga geçme seansı var, tabi bunlara oradaki taş bebeklerle güldüğü için, daha bir etkili olduğunu sanıyor.


.


''Hala gerçekleri arayan genç ruhlara ithaf edilmiştir.''                JFK Filminden