25 Aralık 2013 Çarşamba

HO HO HOOUU


Birkaç gün kaldı yılbaşına..

Şimdi bir filaşbek ile devam edecem hacı.


Geçen gün arkadaşla buluştuk, şöle biraz sohbet edelim, takılalım diye. Oturacağımız yere doğru giderken şöle etrafıma bi bakındım, neredeyse her yerde yılbaşı için süslemeler, efenim yazılar, ağaçlar, müzikler, çekilişler falan filan gırla gidiyo.

Leah adında dünyalar güzeli bir Amerikalı arkadaşım var, arada ona bununla alakalı sorular soruyorum. Amerika'da (ve dolayısıyla tüm Hristiyan ülkelerde) Hz. İsa'nın doğum günü olduğuna inandıkları 25 Aralık'tan itibaren, yılın son dakikasına dolayısıyla bir sonraki yılın ilk saatlerine kadar bunu kutluyorlarmış.


Dedim ki ; ''Leah'cım biliyon mu bizim burda da aynı kutlamalardan var.''
E verdiği cevap son derece açık ve beklenilirdi elbette ; ''Aa sizde o kadar çok Hristiyan var mı ya?''

Ben de ; ''Bizde batı özentisi gavat o kadar çok ki, siz keçi kemirseniz ertesi gün keçi kemirirler ; kurban bayramında kurban kesseniz, o güne kadar ''kurban cinayettir!!!!'' diye çığırtganlık yapanlar, ilk soluğu kurban satım merkezinde alırlar.'' dedim.

Bu ülkede; batı bok yese, ilk işi tuvalete gidip bunu denemek olacak olan insanlar yok mu?
Batıdan bok gelse bu iki yüzlü, taklitçi, çakma, özenti, insan görünümlü sürüngen sürüleri o boku ''çağdaşlık, modernlik, ilericilik'' adı altında kendilerine şiar edinmezler mi?

Çocukların namaz kılmasını değil bale yapmasını isteyen, bale izlenilmezse modern olunamayacağını düşünen, ''Müezzin akşam ezanını 22 saniyede okudu yauv, ne acelen var?'' diye tivitler atan, fakat akşam ezanının zaten en kısa ezan olduğunu bilmediği için kendini bir 50 kat daha geri zekalı durumuna düşüren insanlar yok mu bu ülkede hacı?

''Sen kimin ülkesinde kime atar yapıyon lan gavat?'' derler adama.
Halkın inandığı değerleri, yani dolayısıyla halkı aşağılayan insan bu gibi insan görünümlü salyalı yaratıklar, kendilerini batılı addederler, sonra da gezi'de çıkıp ''halktan biri'' mesajı verirler, ve en manidar tarafı da bu herife inanan gezi zekalılardır.

Ne diyoduk hacı, konu dağılmasın bak.
Hah, arkadaşla takılıyoduk en son.

Baktım millet o süslenmiş alanların, ağaçların önlerinde salak salak fotolar çektirip, sonra da bununla mutlu oluyolar. Gözümün önünde bi kız mutlu oldu valla bak ehehoo.
hemen arayıp kazığı yiyin, kazık boylarımız 180 cm'den başlamaktadır

Kafede otururken tam karşımda oturan kız (çok oturaklı bi cümle oldu lan), baya baya bi kesiyodu oturduğumdan beri beni. Fakat kırılma anı şu oldu hacı ; kız noel baba şapkası taktı.
Karşı cins psikolojisi gereği, bana iş atan bu kıza ne olursa olsun kırmamam ve kaba davranmamam gerekiyodu, çünkü kızlar ve erkekler arasında böle saçma sapan bi olay olur. Bi bakışma vuku bulduğunda, biri diğerine sanki minnet borçluymuş gibi bi triplere girerler.


Fakat ben biraz psikopat olduğum için, yanımdaki arkadaşıma sesli bir şekilde ''lan bu Hristiyan özentileri de her yerde anasını satıyım, bi bitmediniz lan ahahhaa lşdmödlşfmösaekıe :))) '' dedim.
''Kutlu doğum haftasına, hicri yılbaşına bu ilginin trilyonda biri gösterilmiyo, ne biçim Müslümanız lan biz'' falan diye devam edince, haliyle kız şaşırdı. Çünkü dış görünüşüm ve fikirlerim epey zıt gibidir benim. Uzaktan bakınca pek Türklere benzemem bile, Amerikalı bi tipim var hacı huhahe ğööö.

''susun olum bak geyik geliyo, hanimiş geyik geyiiiikkk''
Kız da psikolojik baskıya dayanamayıp çıkardı şapkayı.
Benim gibi birinin şeriatçı olduğunu tahmin edememişti zira.

''Ben de Müslümanım ama şeriatçı değilim'' diye bi dünya yok hacı, unut onu, fena kandırmışlar seni.
Bildiğin yemişler seni yani.
Müslüman olup da şeriatçı olmadığını söyleyen insan hiç namaz kılmasın, zira kendisi Ebu Cehil gibi, Ebu Leheb gibi, Corç Buş gibi kafirdir. Kafir demek Müslüman değil demek biliyon di mi hacı?


Gelelim Müslüman olduğunu söyleyip de Hristiyan bayramlarını kutlayanlara.
Olum siz kötü bi romantizme mi yakalandınız arkadaşım?
Sorsak biriniz Müslüman, diğeriniz ateist. Bu durum ikinize de ters halbuki, nasıl iştirak ediyosunuz benim aklım hafsalım almıyo yemin ederim.


Kurban bayramında kurban kesen Hristiyan falan gördünüz de, iade-i kutlama falan mı yapıyosunuz?
Senin dinin sana ''sakın onlara meyletmeyin'' diye emrederken, sen neyin peşindesin lan Jale?
Çok açık söylüyorum, yılbaşı kutlayanlar ya Müslüman değil; ya da gavur bayramını kendine şiar edinecek kadar zayıf imana sahip.


''Kahrolsun emperyalizm, kapitalizm'' diye orda burda bi tarafını yırtarcasına bağıran, sonra da gelip yılbaşında o kapitalist-emperyalistlerle birlikte eğlenen sürüngen güruhu bunlar hacı, başka bişey değil.
Biraz omurgalı olun anasını satıyım. Kafadan bacaklı olmayın.

Müslüman bayramıymış gibi çek panpa :)))
''Hristiyanlar İsa'nın doğumunu, biz ise yılbaşını kutluyoroozz'' gibi bi aynştaynlık falan da yapma sakın bana, iki bin senedir bir kez yılbaşı kutlamamış bir millette sen neyin kafasını yaşıyosun da bu gibi savunmalar yapıyosun?

Yılbaşı kutlama olayı 1923'te başlamıştır bu ülkede. Kutlayan tek Müslüman ülke de biziz, ne acayip işse artık.
evrim teorisine göre 9569594596256698988458 sene sonra insanım panpa, şapkamı hazırladım bile ğööğüüü :))

E kurban bayramında ''hayvan kesmek cinayettir'', gezide de ''ağaçlarımıza dokunmayın'' diye bi taraflarını yırtan maskeli şeşbeşler yılbaşında kesilen hindi, kesilen ağaç için neredeler ?
Bu iki yüzlü, samimiyetsiz yaratıklar kendilerine nasıl tahammül ediyolar çok merak ediyorum ya.
ama hindi hayvan değildir, bu yüzden cinayet sayılmaz
Biz bundan yaklaşık bir, iki ay önce hicri yılbaşında etrafımızdaki Müslümanlarda dahi en ufak bir kıpırdanma göremiyorduk. Olsun biz de yılbaşı gecesi Mekke'nin fethini kutlarız hacı o zaman. İbadetle tabi.


O gün bişeyler almak, hediyeler alıp vermek, mesajlar atmak, bi yerlere gitmek, hindi yemek, kutlama yapılan veya yılbaşı özel programları olan kanalları dahi izlemek, insanın imanını çok büyük tehlikeye sokar hacı, bak açık açık söylüyorum. Tebliğimi yapıyorum.

noel papa ; knock out!
Birileri haram işlerken, siz namaz kılın, sohbet dinleyin, Kur'an okuyun; ya da en azından iştirak etmeyin bu olaya. Uyuyun mesela anasını satayım.

Tyler'ın aciz ve naçiz; ama hak tavsiyesidir bu.
Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun..