18 Mayıs 2012 Cuma

ADNAN OKTAR


Selam hacı. Kedi canını yerim senin..

Very big cat, you
Şimdi büyük bir hazla sevgili Adnan' dan bahsedecem.

Bazen nette video izliyorum, karşıma habire bu adamın içinde bulunduğu saçma salak videolar çıkıyor. Ulan bi bakıyım diyorum, ne iş diye, midem falan bulanıyor anasını satayım, direk tuvalete atıyorum kendimi.

Bu adam şuan ortalıkta ne diye dolaşıyor hepiniz duymuşsunuzdur ;

''Ben Mehdi' yim ''  propagandasıyla...


Ve bu işi öyle güzel yapıyor ki, Mehdi olduğunu kendi ağzından hiç duyamazsınız, fakat onunla röportaj yapan herkes   ''hojam siz Mehdi ' siniz yeeaaaaa yiiihhhhaaaaaa :):):):)''  diye ağızlarından köpükler saçıyorlar anasını satayım.


Videoları dışında da bir şeyler anlatabilmek için, biraz araştırdım hayatını.  Herifle ilgili öyle şeyler gördüm ki, kafayı yersiniz anasını satayım. En basitinden vikipedi sayfasına bakabilirsiniz, işkillenmek için sadece birkaç satırını veya konu başlıklarını bile okumanız yeter de artar.

Örneğin, askere sevk edilmek istenilince tam 7 hastaneden  ''paranoid şizofreni ''  raporu almış ve askere alınmamış.

Peki paranoid şizofren ne demek hacı?

Al bak onu da araştırdım. Şimdi kuru kuru adama paranoid şizofren deyip geçmem ben, o dedikleri meret neymiş ona da bir bakarım. Ve burada en çok dikkatimi çeken şu bölüm oldu ;

Bu şizofreni alttipinde, bazen dine aşırı düşkünlük, metafizik, filozofik ya da cinsel uğraşlar görülebilir. Rahatsızlığı kabul etmez, belirtileri gizlemeye çalışır, sanrıları yüzünden savunmaya geçer ve toplumdan uzaklaşırlar. Düşünce bozuklukları baskındır. Kötülük görme sanrıları, büyüklük sanrıları, etkilenme fikir ve sanrıları, alınganlık, kuşkuculuk bu türde sık görülen düşünce bozukluklarıdır. Başlangıcı genellikle yavaş ve daha geç yaştadır.

Hmmmmmmm..

Bunlar sanki tanuduk geldü be hacuu?

Evet bana da geldi valla. Bakın ilk özellik olarak  ''dine aşırı düşkünlük '' maddesi var. Sonra bir de  ''büyüklük sanrıları ''  varmışş. Bak bak baaakk.

Şuan sevgili Adnan ne programları yapıyor?

Din?

Şuan sevgili Adnan kendini kim olarak görüyor?

Mehdi?

Dine aşırı düşkünlük ve büyüklük sanrıları olabilir mi ajaba bunlar tanki?


Ayrıca, 1991 yılında, İstanbul Emniyet Müdürlüğü  kokain kullanımı gerekçesiyle hakkında dava açmış. 1994' te beraat etmiş. Hakkında daha bir sürü iddia ve dava falan var, çete kurma, şantaj falan, hepsinden beraat etmiş ama.

Şimdi ben şunu merak ettim bunları görünce ;

Sen dini temsil ettiğini söyleyen birisin, tamam eyvallah, ulan peki bu kadar dava ne hakkındaki?

Ve öyle davalar ki, bildiğin kalpazanlara, bilmem gansterlere açılan davalar gibi anasını satayım.

İnternet sayfalarını falan görün, sanki Amerikan başkanı anasını satayım alayı İngilizce. Kendisiyle röportaj yapmak için ta Amerikalardan, İngilterelerden, dünyanın öbür uçlarından adamlar geliyor, ve ben de bu olaydan acayip derecede kıllanıyorum arkadaşım. Hayır kıllanmayan varsa onun kıl köklerinde bir sorun vardır, o derece.

Ayrıca adamın wikipedia sayfası bile var lan ;  al bak

Öncelikle şu masonluk konusunu ele almak istiyorum anacım. Bu adamın masonlarla ilgili bir sürü videosu ve yazısı hatta kitabı var. Epey bi sövüp sayıyor diyebiliriz, mecaz anlamda yani. Masonların her şeylerini ifşa ettim ben diyor, Türkiye' de masonluğu ben bitirdim diyor kendileri. Biz de ne diyoruz ona ?

- Aahahahahaha, zaaaaaaaaa, zuuuuuu

Diyoruz.

Şimdi sevgili Adnan bütün bu kitapları, yazıları ve videoları nereden bulmuş, önce ona bir bakalım  mı?


Diyor Kadir Mısıroğlu, hatta bir videoda asıl yazarın ismini de vermişti ama bulamadım lan şimdi onu.

Şurada da kendisi itiraf ediyor zaten ;


Onu geçelim, bu adam her programında ve ropörtajında masonlara demediğini bırakmıyor, masonlar şeytana tapar diye ağzından salyalar akıtıyor, fakat ;


programına 33. dereceden masonları alıyor ve pohpohlayarak, gülücükler saçarak ağırlıyor. Ve bu adamlar 33. derece masonlar, yani programdan sonra muhtemelen gidip keçi kesecek ve kanını içecekler anasını satayım.

Dikkat çekici bir diğer nokta ; adamlar yabancı? O niye lan? Nereden buldun o kadar farklı ülkelerden bu adamları getirdin olum? Ayrıca nasıl getirdin? Mason panpalar gelin benle programa çıkın deyince gelmez onlar..


Çok ilginç geliyor bana, çok..

33. derece masonlar o kadar ketum insanlar, fakat bizim Adnan çeğırıyor, adamlar altlarına don bile giymeden geliveriyorlar.

Aranızda bir hukuk mu var arkadaşım?

Aranızda bir yakınlık mı var?

Bu samimiyet neden?

Sen masonlara demediğini bırakmayan, onları lanetleyen bir adam değil miydin, senin yanı başında ne işi var olum bu mason biraderlerin?

Geçerken mi uğramışlar yoksa?

Gelelim Mehdi' lik konusuna..

Kıyamet alametlerinden bir tanesi, her yerde sahte Mehdi 'lerin çıkmasıdır hacı.


Şu videolardan gidelim bence ;


Ulan şu kızın ağzına rovöşata çekesim geliyo anasını satayım ya. Çıkarmışlar oraya  ''hojam siz Mehdi' siniz yeeeaaaa yehiyyaaaa eheheeyyy yuubbiiiiii yyiihhaa dasdmfjfmk ''  diye ağzından, burnundan salya sümük saçıyor ya.

Bu ve bunun gibilerin ellerine okuyacakları bir senaryo veriyorlar, onlar da o senaryo gereği her türlü şaklabanlığı sergiliyor. Bi de kapalı anasını satayım, kafasındaki başörtüsünden utanmıyor da ne şaklabanlıklara girişiyor! Ortalıkta da   ''ben kapalıyımm yeeeaaaa'' diye dolaşıyor.

Ya resmen çıkıyor adam her programa, bana Mehdilikle ilgili sorular sorun ve Mehdi olduğumu ima edin diyor, ve bazı enteresan kesim buna itibar falan ediyor. İşte beni de onlar dellendiriyor.


Olum şu yazıyı yazarken, yemin ederim yaklaşık bi 50 kere gülme krizine girdim. Şu kızlarla yaptığı diyalogları gördükçe altıma ettim, ve hala ediyorum, ve ebediyen edeceğim ehehe.

Bu adamın her şeyi olay zaten, daha bir kamyon dolusu falsosu var da, onları başka yazılarda yazacam artıkın.

Bu yazı, sevgili Adnan için sadece bir girizgah oldu yani. Daha gelişme ve sonuç olacak ''inşallahh''. Maşallah.

Lan bi de programa öyle kızlar geliyor ki, yemin ederim sırf o kızları görebilmek için programı izleyesim geliyor lan ahahahaa.

O ne lann
abooo
oooyyyy
yiiiihhhaaaaa
amanini amnini
Arzu Yanardağ?
Nadide Sultan?
Şebnem Schaefer, ne işin var kız senin orda?
Tuba Ekinci ?
Lan bu kılzarın ne işi var her programda yemin ederim anlamıyorum. Neden bu kadar çok kız?

Ve bu kızlar dikkat ettiyseniz, öyle sıradan sokaktan geçen kızlar falan değil, alayı erkeklerin ağzından salya akmasına sebep olacak kızlar. Neden özellikle bu kızlar?

Ve o ünlüler neden gidiyor oraya?  Gel deyince gelmez gibi geliyor bana ama bilemiyorum şimdi..


Kızlara asılmak orucu bozmaz mı hojam?


Hayrettincik yapmazsa olu muuuu ;


Başka bir Adnancık yazısıyla buluşmak dileğiyle, kedi canınızı sizin...

Very big cat, you. Hıh hıh.