18 Mayıs 2012 Cuma

ZİNDAN ADASI



Ne filmmiş arkadaş.. İzledim ve herkese de izlettim.. Harika bir kurgu,  harika ve çok özgün bir senaryo...


Fragman bile gizemli.

Zaten DiCaprio oynuyorsa, ben o filmi izlerim arkadaş. Zira bu adam her zaman çok kaliteli filmlerde yer alıyor. Bu da yine öyle bir film olmuş..

Fakat, filmi izlettiğim herkes bana aynı şeyi söyledi ;

- Bi bok anlamadım hacu.


Bi an kendimi çok esrarengiz bir olayın ana kahramanı gibi hissettim lan. Ve ben de filmi birkaç milyon kez izledim, fakat ben de bir bok anlamadım.

Daha doğrusu filmin sonunu anlamadım. Ve inanır mısınız, izleyen herkes aynı görüşte. Binbir umutla bir başkasına izletiyorum, fakat hepsi aynı, tık yok.


Psikopat olduğum için biraz araştırdım filmi. Martin Scorsese ' in filmi ve oldukça iyi de bir izleyici kitlesine ulaşmış. Bir romandan uyarlanmış. Ama romanda da sonu böyleymiş ve kimse bir şey anlamamış.


Biz denedik, beceremedik ciğersizler, eğer şu filmin sonunu anlayan ve mantıklıca açıklamak isteyen varsa beri gelsin.

Ama mantıklı olun.... Aksi halde susun...
'' Burası beni düşündürüyor Chuck. Sence hangisi daha kötü, bir canavar olarak yaşamak mı, iyi biri olarak ölmek mi? ''